29 stycznia, 2014

Panterka po raz pierwszy.




          Nigdy wcześniej nie miałam okazji wypróbować tego zdobienia, widziałam je na różnych blogach, w setkach różnych postaci a u mnie nie zagościło nigdy, aż do tej pory. Okazało się, że nie jest to takie trudne, a na dodatek szybko pojęłam co i jak zrobiłam źle :) Z braku czasu nie zdecydowałam się na poprawi i zostało tak jak widać na zdjęciach. Zdaję sobie sprawę z tego że plamek jest o jedną za dużo przez co trzy zlały się w jedną, no cóż mistrzostwo to to nie jest ale jak na pierwszy raz myślę, że nie jest też bardzo źle ;) Najważniejsze, że farbki pod wpływem topu nie uległy rozmazaniu bo tego obawiałam się najbardziej :)

Cosmetics Zone nr 48 + złoty brokat + farbki akrylowe

10 komentarzy:

  1. Jak na pierwszy raz to wyszło Ci rewelacyjnie ! :)

    I-am-Journalist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawie wyglądają takie plamki na złotym brokacie :) Podoba mi się też to, że nie na każdym paznokciu są wzorki, bo manicure byłby wg mnie przytłaczający :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja panterka za 10 razem nawet nie wyszła tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi! Lovely blog and great post! We invite you to visit my blog :) kisses! ;) www.mvesblog.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor i śliczna panterka :)

    Obserwujesz mojego bloga, ale praktycznie od dzisiaj mam nowy adres ponieważ blogspot nie wyświetlał moich wpisów. Zapraszam do nowego bloga :)

    msjournalistic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło świetnie, Nie powiedziałabym że to pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 zlane plami to w sumie rzecz która występuje naturalnie u zwierząt, gdybyś o tym nie wspomniała, to nawet bym nie zwróciła uwagi ;) spoko to wygląda moim zdaniem! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdobienie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń

Z każdą nową wypowiedzią jest nam coraz milej :)