01 września, 2013

Liebster Blog Award

“Nominacja do ‘Liebstera’ jest otrzymywana, za dobrą pracę. 
Przyznaje się ją blogom o niższej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość rozpowszechnienia bloga.  
Po odebraniu owej nominacji, należy odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informując je o tym), oraz zadaje im 11 pytań. 
Nie można nominować osoby, która Cię wybrała!”


1. Czym się aktualnie zajmujesz [Studia/praca] ?
Studia pełną parą :)

2. Gdzie spędziłabyś wymarzone wakacje?
Nie ważne gdzie, ważne z kim.. ;>


3. Na co wydałabyś wygrane 1000 zł?
Odłożyłabym je na kupno autka.

4. Ulubiony film?
"Ślubne wojny"

5. Twój ideał faceta?
Mój Facet!

6. Najgłupsza rzecz jaką zrobiłaś w życiu?
Było ich zbyt wiele by spamiętać :)

7. Jak lubisz spędzać wolne dni?
Z książką i z moim Mężczyzną u boku.

8. Co chciałabyś robić w przyszłości?
Coś, co sprawiałoby mi przyjemność.

9. Co w życiu dla Ciebie jest najważniejsze?
Najbliżsi.

10. Napisz kilka faktów o sobie (minimum 5).
Mam kota, bzika na jego punkcie, nie potrafię gotować, mam najwspanialszego Mężczyznę na świecie, przewspaniałych rodziców i wciąż małą siostrzyczkę zdającą w przyszłym roku maturę :D

11. Ile masz lat?
Nowa dekada przede mną ;)



1. Oglądasz horrory? Poleć mi proszę najstraszniejszy jaki widziałaś.
Przez całe swoje krótkie życie nie obejrzałam ani jednego horroru :)


2. Jaki jest Twój ulubiony kolor lakieru do paznokci?
Jasnoróżowy.


3. Jaki jest Twój ulubiony blog?
Aife , od kiedy przypadkowo na niego wpadłam.

4. Jesteś od czegoś uzależniona? Co to jest?
Od bliskości drugiej osoby :)

5. Czym się interesujesz? Jest temat, w którym nikt Cię nie zagnie?
Moje zainteresowania zmieniają się wraz  z etapem w życiu.

6. Czy lubisz czytać i co czytasz najchętniej?
Lubię od zawsze, wszystko co mnie zainteresuje okładką :)

7. Oglądasz seriale? Jaki jest Twój ulubiony?
How I met your Mother ostatnimi czasy.

8. Najlepsze wspomnienie z dzieciństwa?
Znajdzie się ich pare.. :)

9. I standardowo - dlaczego zaczęłaś blogować?
Z chęci bliżej nie sformułowanych.

10. Słuchasz czegoś w tej chwili? Co to jest?
Cisza również jest miła :)

11. Gdzie chciałabyś się znaleźć w tej chwili?
Tu gdzie jestem teraz :)


http://zapachlawendy.blogspot.com/
http://przystanekpiekna.blogspot.com/  Jesteście następne :)

1. Ulubiony zapach.
2. Co sprawia, że się uśmiechasz?
3. Ulubiony kosmetyk?
4. I kolor też :)
5. Książka do której wracasz?
6. Słodycz której się nie oprzesz?
7. Najgorszy zakup do tej pory?
8. Ulubiona pora roku?
9. Sklep obok którego przejść nie możesz obojętnie?
10. Najciekawsza historia, którą przeczytałaś?

11. Pies czy kot??

1 komentarz:

  1. Z poślizgiem, ale jestem! Dziękuję za odp. :)
    Ani jednego horroru? To ja Ci polecę parę, no. :)

    OdpowiedzUsuń

Z każdą nową wypowiedzią jest nam coraz milej :)